previous pauseresume next

معاون اجرایی

نام و نام خانوادگی: 
سمت: معاون اجرایی مدیریت امور پشتیبانی دانشگاه
تلفن تماس: ۳۷۹۲۴۰۰۰
شرح وظایف :

۱) پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز واحدهای تابعه ستادی بر اساس اعتبارات مربوطه

۲) بررسی نحوه تهیه کالاها، ملزومات و وسایل موردنیاز واحدهای ذیربط

۳) پیش بینی و برآورد نیازهای تدارکاتی دانشگاه برای دریافت و توزیع اعتبارات تخصیص یافته

۴) نظارت بر تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و وسایل نقلیه مورد نیاز واحدها

۵)نظارت برفعالیت، سوخت وهزینه های کلیه خودروهای دولتی موجود درسطح واحدهای ستادی وتابعه دانشگاه 

۶) نظارت بر فعالیت کلیه خودروهای استیجاری در واحدهای ستادی و تابعه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی 

۷) بررسی و مدیریت فروش یا تعویض کالا و وسایل اسقاط و خارج از رده و مازاد در ستاد و واحدهای تابعه

۸)بکارگیری فنون مدیریت سبز در راستای بهینه سازی مصرف حامل‌های انرژِی در واحدهای تابعه دانشگاه 

۹) مدیریت در جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان 

۱۰) تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی و نظارت برحسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی 

۱۱) برآورداعتبارات مورد نیاز و نظارت برهزینه کرد واحدهای ستاد مرکزی بر اساس اعتبارات ابلاغی 

۱۲) پیش بینی احتیاجات ستاد دانشگاه شامل وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین برآورد هزینه آنها

۱۳)تدبیر وآینده نگری جهت فضاهای فیزیکی مورداحتیاج اداری درستاد مرکزی و ارایه گزارش به مقام مافوق 

۱۴) هماهنگی و همکاری در راستای استقرار نظام مدیریت کیفیت و نظام مدیریت مشارکت

۱۵) اجرای فرایند انتخاب و انتصاب  و آموزش مسئولین امور عمومی، و سایر رشته های مرتبط با خدمات پشتیبانی در واحدهای تابعه 

۱۶) برنامه ریزی تأمین فضا، تجهیزات، امکانات، وسایل اداری و رفاهی مورد نیاز مدیریت خدمات پشتیبانی 

۱۷) شرکت در جلسات و کمیته های حوزه خدمات پشتیبانی و تهیه و ارائه گزارش لازم به مقام مافوق 

۱۸) نظارت بر تهیه بانک اطلاعات از خودروهای دولتی و خصوصی واحدهای تابعه دانشگاه و کارشناسی صدور مجوز خودروهای استیجاری و تاکسی سرویس در واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات مربوطه

۱۹) مدیریت توزیع نیروهای خدمات عمومی مازاد بین واحدهای متقاضی 

۲۰) بستر سازی و آماده نمودن امکانات مورد نیاز جهت برگزاری همایش‌ها، اعیاد و ... 

۲۱) مدیریت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور رفاهی دانشگاه جهت میهمانان 

۲۲) نظارت بر نقل‌ و ‌انتقال وسایل و تجهیزات اداری و اموال منقول و غیر منقول واحدهای ستادی

۲۳) نظارت بر بازسازی و تعمیرات امور ساختمانی، عمرانی و محوطه سازی ستاد مرکزی و مجموعه انبارهای ارغوانیه و پردیس دانشگاه 

۲۴) کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد امور پشتیبانی و خدمات عمومی در ستاد مرکزی

۲۵) تهیه و ارائه طرح‌های مربوط به بهبود امور خدماتی، تدارکاتی و تعمیراتی و تأسیساتی در کمیته های مربوطه 

۲۶) نظارت بر حفظ‌ و نگهداری ساختمانها، تأسیسات و فضای سبز، وسایل ارتباطی، روشنایی و آتش‌نشانی، امور خدمات عمومی ستاد مرکزی و پردیس دانشگاه 

۲۷) تهیه و نگهداری آرشیو مناسب و پیشینه تعمیراتی، نقشه های ساختمانی و تجهیزات ستاد مرکزی،  مجموعه انبارهای ارغوانیه و سایت دانشگاه.

۲۸) بررسی و نظارت بر نحوه نگهداری کالاها و اموال در انبار و رعایت سیستم محافظت و ایمنی انبارها 

۲۹) مشارکت در تدوین برنامه استراتژیک مدیریت خدمات پشتیبانی 

۳۰) نظارت بر تدوین جزوات آموزشی واحدهای تحت سرپرستی در مدیریت خدمات پشتیبانی 

۳۱) مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی   

۳۲) شرکت در جلسات کارشناسی و تدوین دستورالعمل سالیانه انبارگردانی 

۳۳) تدوین دستورالعمل استفاده از خودروهای استیجاری و تاکسی سرویس

۳۴) نظارت بر روش حفاظت و ایمنی انبارها به منظورجلوگیری ازفساد، شکستگی، آتش سوزی وحوادث غیرمترقبه 

۳۵) برنامه ریزی جهت کنترل اموال، تجهیزات و وسایل و امور مربوط به جابه جایی اموال و ارائه گزارش به مسئولان ذیربط 

۳۶) ارائه گزارشهای توجیهی لازم  به مقام مافوق در خصوص وظایف مربوط به واحدهای زیر مجموعه   

۳۷) شرکت در همايشها، سمينارها و جلسات مختلف حسب نظر مافوق 

۳۸) شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبردی آن با هماهنگی مقام مافوق 

۳۹) ارایه طرح، پيشنهاد و تهیه شيوه نامه جهت بهبود امور خدماتی و پشتيبانی

۴۰) سرعت عمل و دقت نظر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی وپیش بینی نشده

۴۱) بررسی و شناخت نارسایی ها و مشکلات حوزه مدیریت و اهتمام در جهت رفع آنها

۴۲) تجزیه و تحلیل داده ها و تعیین قیمت پایه کارشناسی جهت خدمات قابل واگذاری با رعایت دستورالعمل‌های مربوطه 

۴۳) ارزیابی و قیمت گذاری اموال منقول و غیر منقول واحدهای تابعه دانشگاه با رعایت آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و دستور العمل‌های مربوطه 

۴۴) کارشناسی، ارزیابی و اعلام قیمت پایه کلیه امور واگذاری‌ به بخش خصوصی واحدهای تابعه دانشگاه 

۴۵) برگزاری مستمر کمیته های تخصصی امور خدمات پشتیبانی و استفاده از راهبردهای عملیاتی کمیته ها 

۴۶)کارشناسی و ارایه راهکار برای منطقی نمودن هزینه های امور خدمات پشتیبانی

۴۷) برنامه ریزی، نظارت و مدیریت بر منابع انرژی و هزینه های مربوطه 

۴۸) راهنمایی و پاسخگویی مسؤولانه به مراجعه کنندگان 

۴۹) انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق

 
همکاران حوزه معاونت اجرایی مدیریت امور پشتیبانی دانشگاه

 نام و نام خانوادگی

سمت

شماره تماس

علی بیرژندی

سرپرست امور عمومی مدیریت

۳۷۹۲۳۹۸۹

مهندس‌سیداحمد‌تبعیدیان

سرپرست اداره نگهداشت

۳۷۹۲۴۰۰۰

رحیم باقری

مسئول گروه کارشناسان ارزیاب

۳۷۹۲۴۰۰۰

اصغر صادقیان

سرپرست اداره تدارکات

۳۷۹۲۳۹۹۱

مهندس‌علی‌اکبر‌امینی

مسوول واحد فضای سبز

۳۷۹۲۳۹۶۰

علی خرمی

مسوول واحد خدمات عمومی

۳۷۹۲۳۹۸۵

مهندس‌علی بیرژندی

مسوول واحد مرکز مخابرات

۳۷۹۲۳۰۰۰

سعید موسایی

مسوول واحد منازل سازمانی

 

حمید رفیعی

مسوول واحد انبار مرکزی

۳۷۹۲۳۹۳۰

حسین کلانتری

 

زهرا الهی

 مسئول نقلیه دانشگاه

 

مسئول دفتر ارزیابی مدیریت

۳۷۹۲۳۹۶۳

 

۳۷۹۲۳۹۹۳